duminică, 12 februarie 2012

DIN CANTARILE OASTEI DOMNULUI

Unde sa ma duc eu Doamne......?

canta Grupul Katharsis -al Episcopiei Caransebesului
( Pentru a asculta nestingheriţi de programul de la RadioOastea Domnului din dreapta blogului, acţionaţi butonul oprit aflat în colţul din stânga-jos. )

Unde să mă duc eu Doamne,
Când mi-e sufletul zdrobit
Şi când inima mea varsă
Plânsul cel mai chinuit?

Unde Doamne, unde Doamne să apuc?
N-am la cine, n-am la cine să mă duc
Numai Ţie, numai Ţie Domnul meu
Pot să-ţi spun necazul greu.

Unde pot să aflu milă
Şi dreptate şi alin
Când nu-i nimeni să-mi asculte
Greul inimii suspin?

Unde-mi pot găsi iertare
Când toţi calcă viaţa mea
Cine altul, decât Tine,
Mă mai poate ajuta?

Unde să mă duc când toate,
Uşile m-i se închid,
Şi când chiar cel mai de-aproape
E mai rece ca un zid?

Numai Mana Ta-mi ajuta
Inima-n durerea ei,
numai gura Ta-mi saruta
lacrimile-n ochii meii.....

(versuri luate din ,,Sa cantam Domnului")

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu