duminică, 25 decembrie 2011

CE A CERUT COPILASUL IISUS?

Pacatele tale!

,,Se spune ca fericitul Ieronim, pe cind traia in Palestina si se nevoia la pestera de la Bethleem, unde s-a nascut Mintuitorul nostru, a avut de Craciun o vedere minunata. I s-a aratat Domnul Iisus Hristos ca un prunc si l-a intrebat: ”Ieronime, acum cind toti Imi daruiesc cite ceva, tu ce-Mi vei darui?” “Virtutea si rugaciunile mele”, i-a raspuns fericitul Ieronim. “E foarte bine, dar altceva Imi mai daruiesti?” “Inima mea, sufletul meu si chiar pe mine insumi!” “Si aceasta o primesc, dar Eu doresc si altceva de la tine!” “Ce altceva as putea sa-Ti dau, Doamne?”, a intrebat nedumerit, iubitorul de Hristos. “Daruieste-Mi pacatele tale!”. Fericitul Ieronim, cu inima infrinta, a inceput sa plinga. El a intrebat printre lacrimi: “Si la ce-Ti trebuie, Doamne, pacatele mele?” “Vreau sa le iau asupra Mea!”

Ati auzit? “Da-Mi pacatele tale!” Iisus Hristos doreste pacatele noastre. Tot ce e rau in noi ,Hristos este gata sa ia asupra-Si si sa ne scape de ele.Dar in schimb ,si noi trebuie sa luam lumina din Lumina Lui si viata din Viata Lui.Cititorule !Da-ti pacatele tale Copilasului Iisus si ia de la El lumina si viata!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu